
Klarna po celém světě obsluhuje 150 milionů aktivních uživatelů
Švédský fintech Klarna, platební síť a nákupní asistent využívající umělou inteligenci, si pro komunikaci na českém trhu vybral agenturu Rubikon PR. Mezi hlavní cíle spolupráce patří edukace veřejnosti o možnostech volby při placení online a komfortu aplikace, v níž má spotřebitel vše důležité na jednom místě (digitální účtenky, sledování zásilky, vrácení zboží).
Klarna vznikla v roce 2005 ve Švédsku, nyní je přítomna na 23 trzích a má 150 milionů aktivních uživatelů. Od roku 2021 je v USA a v posledních letech se zaměřila především na rozvoj v regionu střední a východní Evropy (Polsko, Česko, Rumunsko), kde spolupracuje s lokálními značkami. V Česku si v nejbližších dnech připomene rok fungování.
Country manažerkou Klarny pro Česko je Tereza Obrtáč. Komunikaci Klarny bude v Rubikon PR zastřešovat Patrika Turková. Společnost se zařadí do rozrůstajícího klientského portfolia agentury, do něhož patří firmy jako Sparring, DPD nebo Zalando.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
