Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Rubikon PR pro Proficio, Retino a Secret Garden

O komunikaci strategické agentury Proficio se bude v Rubikonu starat Patricie Turková. Komunikaci startupu Ladislava Trpáka zajistí Zuzana Malinkovičová a Gabriela Vlková.

Agentura Rubikon PR se nově stará o komunikaci strategické agentury Proficio, kterou Deloitte nedávno zařadil do druhé stovky nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě. Rubikon bude pro Proficio zajišťovat komunikaci s médii, cílem spolupráce je analýza a komunikace dat z trhu, zviditelnění jednotlivých expertů firmy a edukace v oblasti témat jako business intelligence či strategie a kreativita v marketingu.

„Za sedm let jsme ušli kus cesty k tomu stát se zkušenými konzultanty ve všech oblastech marketingu. K dalšímu posunu a zvyšování naší expertízy si přibíráme povolané partnery, abychom dosavadní zkušenosti dobře zúročili a nasbírali nové. Šimon Rákosník a jeho tým mají v technologiích a v našem oboru hlubokou znalost,“ uvedl Petr Halík, šéf Proficia. O komunikaci se v Rubikonu bude starat Patricie Turková.

Kryštof Řeháček (vlevo) a Petr Boroš

Zakladatelé startupu Retino Kryštof Řeháček (vlevo) a Petr Boroš

Rubikon si pro komunikaci s médii vybrala i česká společnost Retino, která provozuje systém vratek a reklamací zboží pro e-shopy. Agentura má pro Retino zajišťovat klasickou produktovou i korporátní komunikaci. „Za poslední dva roky jsme dokázali svou službou oslovit přes tisíc e-shopů. Poslední rok navíc přinesl tomuto segmentu extrémní příležitosti k růstu. Rozhodli jsme se proto svěřit profesionální komunikaci naší značky agentuře,“ říká jednatel Retina Petr Boroš.

Klientem agentury Rubikon PR se stala rovněž firma Secret Garden, která se na českém trhu specializuje na výstavbu designových posedů, modulárních domů a 3D tisk betonových objektů. Spolupráce běží od února. Jedním z hlavních cílů pro letošek je produktová a korporátní komunikace značek TreeBee, Bayaya a Scoolpt, které Secret Garden zastřešuje, a seznámení široké i odborné veřejnosti s koncepty jednotlivých projektů.

Ladislav Trpák. Foto: Vojtěch Herout

Ladislav Trpák. Foto: Vojtěch Herout

Secret Garden založil v roce 2020 Ladislav Trpák, který stál za vznikem českého e-shopu Zoot nebo svého času největší digitální agentury, Advertures. Komunikaci pro Secret Garden povedou v Rubikonu Zuzana Malinkovičová a Gabriela Vlková.