Klenotnictví Beny Arbena Topalliho si pro produktovou i korporátní komunikaci vybralo agenturu Rubikon PR. Spolupráce začala v červenci a zahrnuje i profilaci klenotnictví na sociálních sítích. „Kromě Facebooku se zaměříme také na Instagram a Pinterest, které jsou vzhledem k povaze produktů klienta nezbytné,“ podotkl spolumajitel Rubikonu Šimon Rákosník. Beny startovalo roku 1976 v Chorvatsku, do Česka přišlo v roce 1993. V Praze má pět obchodů se šperky a hodinkami.
Komunikaci pro klienta povede v agentuře Markéta Nakládalová. Ta je v Rubikonu nová, rok a půl předtím strávila v konkurenční PR agentuře Ewing, kde pracovala jako asistentka.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden