Agentura Rubikon PR na jaře zahájila spolupráci s několika novými klienty. Od března má na starosti veškerou mediální komunikaci iCollege, neziskové vzdělávací instituce, která podporuje začínající internetové podnikatele. Zaměří se přitom na představení nového kurzu a jednotlivá školení.
Od dubna se agentura stará o komplexní komunikaci a sociální sítě soutěže Vodafone Nápad roku. Ta už 11 let podporuje mladé podnikatele z Česka a Slovenska.
Dál Rubikon pracuje pro společnost Upvest, která v Česku umnožňuje investovat do developerských projektů přes internet, prostřednictvím crowdfundingu. Kromě korporátní komunikace bude mít agenturní tým na starosti podporu známosti tématu takzvaného mezaninového financování.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval