Agentura Rubikon PR na jaře zahájila spolupráci s několika novými klienty. Od března má na starosti veškerou mediální komunikaci iCollege, neziskové vzdělávací instituce, která podporuje začínající internetové podnikatele. Zaměří se přitom na představení nového kurzu a jednotlivá školení.
Od dubna se agentura stará o komplexní komunikaci a sociální sítě soutěže Vodafone Nápad roku. Ta už 11 let podporuje mladé podnikatele z Česka a Slovenska.
Dál Rubikon pracuje pro společnost Upvest, která v Česku umnožňuje investovat do developerských projektů přes internet, prostřednictvím crowdfundingu. Kromě korporátní komunikace bude mít agenturní tým na starosti podporu známosti tématu takzvaného mezaninového financování.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli