Online platforma Locco, která nevyužité prostory v kavárnách mění na flexibilní kanceláře, si pro komunikaci s médii vybrala Rubikon PR. Ta bude mít za úkol v médiích zvyšovat o projektu povědomí a informovat o jeho výhodách pro moderní společnost a život ve městě. “Ověřili jsme si, že řešíme reálnou potřebu, chceme projekt dál rozšiřovat a pomoci Česku i okolním zemím zlepšit způsob, jímž lidé pracují,” uvedl Marián Škvarek, zakladatel Locco.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden