Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Rusňákova DRFG spustila online magazín Peak.cz

Novému webu s ekonomickými analýzami a komentáři šéfuje Libor Akrman z Dotyku.

Na webu začal fungovat magazín Peak.cz, jehož název tvoří počáteční písmena ze slov z podtitulu Peníze, ekonomika, analýzy, komentáře. Vydavatelem nového webu je firma Peak Media, kterou 100% vlastní brněnská investiční společnost DRFG Davida Rusňáka. Upozornil na to na Twitteru šéfredaktor Deníku Tomáš Skřivánek.

Webu šéfuje Libor Akrman, donedávna šéf ekonomické redakce tabletového týdeníku Dotyk, respektive jeho odnože Dotyk Byznys. Zkušenosti má také z Economie – z Hospodářských novin a iHNed.cz.

„Ambicí magazínu je předkládat v první řadě jen ty opravdu zásadní informace, a to vždy s přidanou hodnotou, ať už jde o doplnění kontextu pro českého čtenáře nebo doplňkovou analýzu tématu. Chceme přinášet informace, kterým se české mainstreamové tituly buď vůbec nevěnují, nebo je zpracovávají pouze zpravodajsky,“ uvádí tvůrci Peak.cz.