Premiér Andrej Babiš (ANO) vystoupí v neděli 18. listopadu od 21.25 v živě vysílaném rozhovoru televize Nova. Půlhodinový pořad Vládní krize tentokrát nahradí Střepiny a bude ho moderovat Rey Koranteng. Interview se má zaměřit na dění, jež způsobila kauza Seznamu Babišův syn promluvil.

Růst Plusu zastavuje, Dvojka je na letitém minimu

Nejposlouchanějším českým celoplošným rádiem zůstává Impuls, regionálním Blaník.

Nejposlouchanější rádio v Česku mírně zvýšilo svůj náskok, v druhé půli loňska Impuls ladilo o 5 % víc lidí než rok předtím v témže období, celkově 1,028 milionu lidí. Druhá Evropa 2 (860.000 denních posluchačů) a třetí Radiožurnál (846.000) si také mírně polepšily, a to o 1, respektive o 2 %. Čtvrtá Frekvence 1 (818.000) mírně ztratila. Téměř o pětinu meziročně spadla poslechovost Dvojky Českého rozhlasu (293.000), je na dvanáctiletém minimu. Druhý kvartál po sobě také klesá zájem o stanici mluveného slova Český rozhlas Plus (65.000). Mezi regionálními stanicemi dál bezpečně vede Blaník (569.000), následovaný sítí Kiss (333.000).

Poslechovost rádií

stanice 3. a 4. Q 2017 3. a 4. Q 2016 2. a 3. Q 2017 meziročně od minule
Celoplošné stanice
Rádio Impuls 1.028.000 978.000 1.005.000 5 % 2 %
Evropa 2 860.000 848.000 858.000 1 % 0
ČRo Radiožurnál 846.000 832.000 833.000 2 % 2 %
Frekvence 1 818.000 843.000 814.000 -3 % 0
ČRo Dvojka 293.000 354.000 306.000 -17 % -4 %
ČRo Plus 65.000 59.000 67.000 10 % -3 %
ČRo Vltava 45.000 41.000 47.000 10 % -4 %
ČRo D-dur 12.000 5.000 6.000 140 % 100 %
Zet (dřív BBC) 9.000 17.000 6.000 -47 % 50 %
ČRo Wave 8.000 8.000 6.000 0 33 %
ČRo Junior 6.000 6.000 8.000 0 -25 %
ČRo Jazz 2.000 2.000 1.000 0 100 %
Regionální stanice
Blaník 569.000 583.000 581.000 -2 % -2 %
Kiss 333.000 neuváděno 361.000 -8 %
Beat 255.000 251.000 232.000 2 % 10 %
Country 223.000 234.000 250.000 -5 % -11 %
Čas 143.000 135.000 150.000 6 % -5 %
Hitrádio Orion 123.000 118.000 138.000 4 % -11 %
Fajn rádio 122.000 180.000 133.000 -32 % -8 %
Brno 122.000 109.000 116.000 12 % 5 %
Rock Rádio 114.000 133.000 106.000 -14 % 8 %
Hitrádio City 93,7 101.000 94.000 107.000 7 % -6 %

Od 1. 7. do 17. 12. 2017 bylo dotazováno 15.004 náhodně vybraných respondentů v celé ČR, od 12 do 79 let.
Zdroj: Radioprojekt, SKMO, STEM/Mark, Median · 7. 2. 2018

Denní poslechovost celoplošných stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost celoplošných stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost celoplošných stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost celoplošných stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost nadregionálních stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost nadregionálních stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost nadregionálních stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost nadregionálních stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost regionálních stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost regionálních stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost regionálních stanic. Zdroj: Radioprojekt

Denní poslechovost regionálních stanic. Zdroj: Radioprojekt

Týdenní poslechovost v krajích. Zdroj: Radioprojekt

Týdenní poslechovost v krajích. Zdroj: Radioprojekt

Tržní podíly mediazastupitelství

mediazastupitelství / majitel podíl
Media Marketing Services (MMS)* / Media Bohemia 31,1 %
Media Club (dřív Radio United Services) / FTV Prima Holding 24,9 %
Český rozhlas / veřejnoprávní 22,4 %
Regie Radio Music (RRM)* / Lagardere 19,8 %
nezastupované 0,9 %
ostatní  0,9 %

* Media Marketing Services a Regie Radio Music společně tvoří Radiohouse, to má podíl celkem 51 %.
Od 1. 7. do 17. 12. 2017 bylo dotazováno 15.004 náhodně vybraných respondentů v celé ČR, od 12 do 79 let.
Zdroj: Radioprojekt, SKMO, STEM/Mark, Median · 7. 2. 2018