O tom, že je Česko e-shopová velmoc, bylo napsáno už hodně. Heureka odhaduje, že na začátku roku 2020 máme u nás neuvěřitelných 46.600 internetových obchodů. Celý trh e-commerce rostl meziročně o 15 % na výsledných 155 miliard Kč v roce 2019. Jedním ze stavebních kamenů úspěchu na tomto trhu je ale dobrá znalost marketingu. A právě v tom má pomoci nový online kurz Digisemestr Online.
25 hodin videoobsahu od těch nejlepších
Za 2.990 Kč bez DPH získáte přístup k desítkám na míru vytvořeným lekcím od těch nejlepších v oboru. Do e-commerce světa vstoupíte s Janem Kvasničkou a Radkem Hudákem ze společnosti Shoptet. Dobrému základu SEO se naučíte od Pavla Ungra, Filipa Podstavce či Zdeňka Dvořáka. S analytikou zase poradí Milan Merglevský, Honza Mayer či André Heller.
Kurz provede PPC kampaněmi, optimalizací zbožových srovnávačů stejně jako e-mailingem. Součástí je ale třeba i právní minimum a GDPR od špičkových lektorek společnosti eLegal. V mnoha lekcích je pak přímo zaznamenaná obrazovka lektora, který ukazuje, jak konkrétní úkony v marketingových nástrojích nastavit.
Bonusové zdroje, testy a certifikace
Kurz navíc pracuje s bonusovými materiály v podobě přístupu k některým přednáškám z konferencí Marketing Festival či Reshoper. Získané znalosti si studenti průběžně ověřují testy či úkoly na konci každé lekce.
Za zmínku ale stojí speciální závěrečná lekce vytvořená společně s Adamem Jurákem, CMO společnosti SportObchod.cz. Krátce se v ní seznámíte s e-shopem, získáte obecnější data o tržbách, sortimentu a zákaznících. Následně si budete moci vyzkoušet řešit jeden ze čtyř konkrétních problémů či oblastí, které se týkají reálného vývoje tohoto obchodu.
V případě úspěšného absolvování kurzu pak získáte závěrečný certifikát.
Kurzem prošlo přes 500 lidí z malých i větších e-shopů
Digisemestr Online slouží dobře k proškolení nováčků v agenturách stejně jako lidem v e-shopech různých velikostí. Pár měsíců od spuštění jím prošlo už na 500 studentů. „Online kurz byl skvěle praktický a využitelný pro vystavění základů v oboru,“ říká Klára Kozúbková, která pracuje jako digital account manager v agentuře Adexpress. Vendula Rechová, CMO Skladonu, pak dodává: „V dnešním světě se každý prohlašuje za marketingového specialistu už v momentě, kdy se mu podaří napsat pár blogových článků. V tomhle kurzu ale narazíte na opravdové profíky, za kterými jsou vidět výsledky.“
Spousta nového obsahu na cestě
Svět e-commerce se samozřejmě velmi rychle rozvíjí. A na to reaguje i Digisemestr Online s pravidelnými aktualizacemi. Už teď je v plánu na březen tohoto roku velká dílčí aktualizace, ještě více návodů a informací v kapitolách Google Ads a Facebook Ads nebo třeba rozsáhlá lekce brandingu. Je na co se těšit. Studovat ale můžete začít už teď na webu Digisemestr Online.
Text je placenou propagací společnosti Marketing Festival