Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Se strategií v retailu Footshopu pomůže Jurenčák, přišel z Adidasu

Pavel Jurenčák

Pavel Jurenčák

K retailovému týmu předního českého obchodu s teniskami a oblečením Footshop Petera Hajdučka se připojil Pavel Jurenčák, který se bude podílet na maloobchodní strategii. Ve Footshopu, jenž provozuje čtyři pobočky ve třech zemích střední Evropy, bude jeho úkolem spolupracovat právě na strategii kamenných prodejen v Praze, Bratislavě a Budapešti. Jurenčák do Footshopu přichází po jedenáctiletém působení v německém výrobci bot Adidas.

„V oblasti retailu je pro značku důležité umět se propojit se svou komunitou na osobní úrovni a nabídnout bezkonkurenční servis i mimo online kanály. Ve Footshopu budeme klást ještě větší důraz na posílení loajality zákazníků, a to především skrze nabízené produkty a služby,“ plánuje Pavel Jurenčák. 

V Adidas Group, kde strávil posledních 11 let, začínal v oddělení velkoobchodu jako key account manager, od roku 2013 se věnoval podpoře a rozvoji franšízantů na českém trhu, o tři roky později je rozšířil na střední Evropu - kromě Česka a Slovenska měl na starosti Polsko, Maďarsko, Estonsko, Litvu a Lotyšsko.