V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Saatchi & Saatchi zajistí kampaň pro ING

Reklamní agentura pomůže zpropagovat změnu značky pojišťovny.

Ústředí ING, respektive Nationale Nederlanden ve Španělsku. Foto: NN Group

Ústředí ING, respektive Nationale Nederlanden ve Španělsku. Foto: NN Group

Reklamní agentura Saatchi & Saatchi Praha vyhrála v tendru na komunikaci služeb a produktů ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti. Nejdřív pro ni připraví rebrandingovou kampaň, související se změnou značky ING na NN (zkratka z Nationale Nederlanden). Kampaň poběží v médiích nadlinkových - včetně televize - i podlinkových.

Logo finančního ústavu NN (Nationale Nederlanden). Foto: NN Group

Logo finančního ústavu NN (Nationale Nederlanden). Foto: NN Group

Saatchi & Saatchi vedle toho dělá pro T-Mobile (známá je svými spoty, které tvoří s režisérem Jakubem Kohákem a aktuálně s Ivanem Trojanem), Toyotu, Mondelez či Novartis.