Reklamní agentura Saatchi & Saatchi Praha vyhrála v tendru na komunikaci služeb a produktů ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti. Nejdřív pro ni připraví rebrandingovou kampaň, související se změnou značky ING na NN (zkratka z Nationale Nederlanden). Kampaň poběží v médiích nadlinkových - včetně televize - i podlinkových.
Saatchi & Saatchi vedle toho dělá pro T-Mobile (známá je svými spoty, které tvoří s režisérem Jakubem Kohákem a aktuálně s Ivanem Trojanem), Toyotu, Mondelez či Novartis.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval