Ve výběrovém řízení na kreativní agenturu české značky olejů Lukana zvítězila Saatchi & Saatchi z komunikační skupiny Publicis One. Jejím úkolem bylo vytvořit nadlinkovou komunikaci, tedy především televizní kampaň a vizuály, které osloví širokou cílovou skupinu. Základ nové kampaně bude tvořit televizní spot, který v produkci Boogie Films režírovala Alice Nellis. Před kamerou se vystřídalo pět generací ženské větve jedné rodiny.
Spot byl natočen na konci minulého roku a v třicetivteřinové podobě poběží od konce ledna do konce února v televizích skupin Nova, Prima a TV Barrandov. I další komunikaci a média zajistily agentury, které stejně jako Saatchi & Saatchi spadají pod komunikační skupinu Publicis One. Facebook a tvorbu nového webu má na starosti contentová agentura Newcast, mediální prostor zajistila agentura Starcom.
„My jsme vytvořili kompletní kreativu, obsah na web dodal Newcast a média nakoupil Starcom. Klient tak dostal full servis. Funguje to a budeme takto dál pracovat i pro další klienty,“ říká ředitel agentury Tomáš Löbel.