Rychlobruslařka a olympijská vítězka Martina Sáblíková oznámila novou spolupráci s americkou značkou sportovního oblečení Under Armour. Ta kontrakt zúročí v celém marketingovém mixu v Česku i v zahraničí, a to v místech maloobchodního prodeje, v tisku, online včetně sociálních sítí, na venkovních plochách a dalších marketingových nosičích. Logo Under Armour se také objeví i na závodní kombinéze Sáblíkové. Její spojení s Under Armour bude trvat minimálně do roku 2022, kdy se uskuteční zimní olympijské hry v čínském Pekingu.
Výhradním distributorem značky Under Armour v Česku a na Slovensku je společnost BMMCR, v níž má většinových 81 % firma Reninvest, napůl vlastněná Miroslavem Kolářem a firmou MMS Digital. To je obchodní jednotka provozovatele rádií Media Bohemia, zaměřená hlavně na prodej online. MMS Digital předloni převzala právě od Koláře jeho síť prodejen s oblečením a doplňky Sam73 a spojila ho se svým e-shopem UrbanStore.cz.
BMMCR, jejímž generálním ředitelem je Pavel Hynek, teď chce zkvalitnit distribuci budováním vlastní nebo partnerské retailové sítě. Pracuje přitom na spolupráci s největšími českými prodejci, jako jsou Sportisimo, A3 Sport či právě majetkově spřízněný UrbanStore.cz.
Značka Under Armour už dřív přilákala sportovce, jako jsou basketballový hráč Stephen Curry, světový šampion v golfu Jordan Spieth, světový šampion v plavání Michael Phelps nebo světová šampionka v alpském lyžování Lindsey Vonn. V Česku jsou to konkrétně zápasník Tomáš Hron, motokrosař Petr Pilát nebo hudebník a vicemistr Česka v thajském boxu Otakar Petřina alias Marpo. Marpa i Sáblíkovou pro kampaň fotografoval Ondřej Pýcha.