Copywriterky Anna Sálová a Zuzana Veselá rozjely na přelomu roku vlastní obsahovou agenturu Content Wizards. Majitelkou a jednatelkou agentury je podle obchodního rejstříku Sálová. Agentura nabízí například sestavení obsahových strategií, službu externího obsahového oddělení nebo kursy copywritingu. Obě zakladatelky prošly agenturou H1.cz, kde Sálová vedla copywriterský tým. V agentuře s nimi působí ještě copywriterka Alena Janečková a koordinátor vzdělávání Karel Sál.
„Ve full-servisových marketingových agenturách jsme byly svědky několika neduhů: předražování zakázek, jejich odbavování jako na běžícím páse a nekoncepčního přístupu, kdy se vytváří obsah na jedno použití bez dalších souvislostí. Proti tomu všemu se chceme v Content Wizards vymezit. Nabízíme strategický obsahový marketing, na kterém lze stavět celý marketingový mix,“ tvrdí Sálová.
Content Wizards podle ní nabízí řadu textařských disciplín, například web copywriting, copyediting či SEO copywriting, i psané útvary typu PR článku nebo popisku do e-shopu. Hlavní přidanou hodnotou má být sestavení integrované obsahové strategie nebo možnost nechat si kompletně spravovat svůj obsah formou externího obsahového oddělení. To funguje na základě měsíčního paušálu za určitý objem prací, přičemž si klient může nastavit buď publikační plán, nebo posílat zadání, která oddělení do tří dnů vypracuje. Agentura také podle Veselé poskytuje veřejná školení copywritingu.
Prvními klienty nového subjektu se staly digitální agentura Henro Creative Tomáše Gavlase, finanční poradenství Altera spadající pod společnost ST Consult, inovační tým Quick Innovations a tvůrce webových aplikací I. Web IT.