Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Šámal ze Seznamu řídí marketing krmiv Brit

Někdejší sekční šéf z marketingu české internetové jedničky se v minulosti staral o značky Pedigree a Chappi.

Martin Šámal

Martin Šámal

Firma Pavla Boušky Vafo Praha, výrobce krmiv značky Brit, zaměsntala na pozici marketingového ředitele Martina Šámala. Střídá dosavadní vedoucí marketingu Karolínu Čápovou, která se bude specializovat na rozvoj obchodu firmy. Společnost totiž udává, že roste o 20 % ročně, vyváží do 50 zemí a roční obrat loni přesáhl 48 milionů eur. Úkolem Šámala bude pomoci udržet pozici na domácí půdě a zajistit růst na exportních trzích.

Absolvent České zemědělské univerzity Šámal naposledy dělal čtyři roky šéfa brand manažerů v oddělení marketingu české internetové jedničky Seznam.cz. Předtím dělal v marketingu Tchibo, s krmivy se setkal už v Masterfoodu, kde se staral o značky Pedigree a Chappi.