
Jaroslav Sodomka
Jako marketingový ředitel mediálního domu Czech News Center nastupuje k 10. srpnu Jaroslav Sodomka. „Mým cílem je jednak v maximální míře brzdit klesající trend prodeje tisku a zároveň přispět k dalšímu stupni proměny printového lídra v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností,“ prohlásil Sodomka, který bude reportovat generální spoluředitelce Libuši Šmuclerové, stejně jako rovněž čerstvě nastoupivší manažer sdílení obsahu Martin Ondráček.
Sodomka se ve světě marketingu a médií pohybuje od roku 2008. Profesní zkušenosti získával v mediální skupině Dentsu Aegis Network jako senior account manager, tři roky působil v mezinárodním marketingu Škody Auto, následně jako head of digital řídil digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. V průběhu dalších let pak ve společnosti Tchibo vedl týmy non-food marketingu, online obsahu a věrnostního programu Tchibo Card, ve společnosti C2H Equity Michala Mičky od loňského jara řídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.
Jan Samko, dosavadní marketingový ředitel Czech News Center, odchází po plánovaném předání agendy do maloobchodu. „Rozhodl jsem se zužitkovat více než 15 let zkušeností v retailu a nově získané znalosti světa médií a vrátit se k maloobchodnímu prodeji,“ uvedl.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
