Samko odchází, marketing CNC teď řídí Sodomka 

Jaroslav Sodomka přichází z oděvních firem Michala Mičky. Jan Samko se vrací do retailu.

Jaroslav Sodomka

Jaroslav Sodomka

Jako marketingový ředitel mediálního domu Czech News Center nastupuje k 10. srpnu Jaroslav Sodomka. „Mým cílem je jednak v maximální míře brzdit klesající trend prodeje tisku a zároveň přispět k dalšímu stupni proměny printového lídra v jednu z nejsilnějších digitálních mediálních společností,“ prohlásil Sodomka, který bude reportovat generální spoluředitelce Libuši Šmuclerové, stejně jako rovněž čerstvě nastoupivší manažer sdílení obsahu Martin Ondráček.

Sodomka se ve světě marketingu a médií pohybuje od roku 2008. Profesní zkušenosti získával v mediální skupině Dentsu Aegis Network jako senior account manager, tři roky působil v mezinárodním marketingu Škody Auto, následně jako head of digital řídil digitální strategie portfolia značek Pivovarů Staropramen. V průběhu dalších let pak ve společnosti Tchibo vedl týmy non-food marketingu, online obsahu a věrnostního programu Tchibo Card, ve společnosti C2H Equity Michala Mičky od loňského jara řídil marketing, e-commerce a CRM značek Pietro Filipi a Kara.

Jan Samko, dosavadní marketingový ředitel Czech News Center, odchází po plánovaném předání agendy do maloobchodu. „Rozhodl jsem se zužitkovat více než 15 let zkušeností v retailu a nově získané znalosti světa médií a vrátit se k maloobchodnímu prodeji,“ uvedl.