V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Samoobslužné lednice Fresh Point začalo Sklizeno nabízet v ostrém provozu

Automat Fresh Point

Samoobslužné lednice Fresh Point se ovládají dotykovým displejem, platí se v nich výhradně bezkontaktně a jejich nabídka je koncipovaná tak, aby se tu zaměstnanci mohli občerstvit po celý pracovní den. V nabídce jsou snídaňové a svačinové varianty a k tomu sezóně přizpůsobená hlavní jídla

Prodejce potravin od malých a středních dodavatelů Sklizeno najíždí na ostrý provoz svých samooblužných lednic Fresh Point. V nich nabízí celodenní menu složené převážně z jídel a nápojů vlastní výroby. Dosud je testoval na třech místech v Praze - na Chodově (Prague Gate), na Smíchově (Creative Dock) a v Karlíně (Expedia). Od října jsou automaty k dispozici oficiálně a Sklizeno je připraveno vyrábět je „sériově“, v ostré a vyladěné verzi. Do letošního konce roku chce automaty dostat minimálně do deseti firem a kancelářských prostor, včetně těch míst, kde se testovaly. Od příštího roku je ambice dodávat je do pražských a brněnských firem na objednávku s cílem vytlačit klasické „nezdravé“ automaty.

„Fresh Pointy jsou další cesta, jak dostat kvalitní potraviny k lidem. Máme už několik prodejen a bister v kancelářských parcích a víme, že zákazníci tam nepotřebují nakupovat víc než snídaně nebo svačiny, ale chtějí se i rychle najíst. Přitom mají vysoké nároky na kvalitu. Fresh Point je de facto malé samoobslužné bistro Sklizeno, naše prodloužená ruka,” představuje novinku majitel a ředitel Sklizena Petr Borkovec.

Dveře lednice se otvírají přiložením bezkontaktní karty k platebnímu terminálu. Uvnitř je na výběr z více než 20 druhů pravidelně se obměňujících hotových produktů. Po vybrání produktů se naskenuje čárový kód a automat na displeji provede platbou. Ceny jsou stejné jako v prodejnách a bistrech Sklizeno, připlácí se za logistiku a údržbu, zásobování standardně probíhá třikrát týdně.

Automat Fresh Point

Koupí automat Fresh Point provází na displeji

Automat Fresh Point

Fresh Point nabízí dvacítku různých jídel