Prodejce potravin od malých a středních dodavatelů Sklizeno najíždí na ostrý provoz svých samooblužných lednic Fresh Point. V nich nabízí celodenní menu složené převážně z jídel a nápojů vlastní výroby. Dosud je testoval na třech místech v Praze - na Chodově (Prague Gate), na Smíchově (Creative Dock) a v Karlíně (Expedia). Od října jsou automaty k dispozici oficiálně a Sklizeno je připraveno vyrábět je „sériově“, v ostré a vyladěné verzi. Do letošního konce roku chce automaty dostat minimálně do deseti firem a kancelářských prostor, včetně těch míst, kde se testovaly. Od příštího roku je ambice dodávat je do pražských a brněnských firem na objednávku s cílem vytlačit klasické „nezdravé“ automaty.
„Fresh Pointy jsou další cesta, jak dostat kvalitní potraviny k lidem. Máme už několik prodejen a bister v kancelářských parcích a víme, že zákazníci tam nepotřebují nakupovat víc než snídaně nebo svačiny, ale chtějí se i rychle najíst. Přitom mají vysoké nároky na kvalitu. Fresh Point je de facto malé samoobslužné bistro Sklizeno, naše prodloužená ruka,” představuje novinku majitel a ředitel Sklizena Petr Borkovec.
Dveře lednice se otvírají přiložením bezkontaktní karty k platebnímu terminálu. Uvnitř je na výběr z více než 20 druhů pravidelně se obměňujících hotových produktů. Po vybrání produktů se naskenuje čárový kód a automat na displeji provede platbou. Ceny jsou stejné jako v prodejnách a bistrech Sklizeno, připlácí se za logistiku a údržbu, zásobování standardně probíhá třikrát týdně.