Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Samsung si místo Ogilvy vybral agenturu Taktiq

Korejský producent elektroniky v Česku a na Slovensku po letech přetendroval agentury.

Výrobce a prodejce elektroniky Samsung uzavřela tři výběrová řízení v oblasti vztahů s veřejností. Vítězem tendru na PR agenturu pro Česko se stala Taktiq Communications, nahradí dosavadní agenturu Ogilvy. Na Slovensku se PR agenturou stala firma Seesame, nahradí Omnipublic Consulting. Dosavadní PR agentury pro Samsung pracovaly více než 10 let.

„Náš celosvětový úspěch tkví nejenom v pokrokových technologiích, ale také v propracované komunikaci. To je s ohledem na silnou konkurenci a překotný vývoj v mediální oblasti nesmírně obtížné. Je třeba dodat našemu PR novou energii a obohatit jej o neotřelé přístupy a myšlenky,“ vysvětlila nový výběr Tereza Vránková, ředitelka marketingu a komunikace Samsungu v Česku a na Slovensku.

Samsung změnil také dodavatele monitoringu a mediálních analýz, a to pro Česko i Slovensko. Dosavadní dodavatel Newton Media končí, lepší nabídku podle Samsungu totiž předložila konkurenční Monitora Media.

Klient předpokládá, že dosavadní agentury budou své služby poskytovat v plném rozsahu do konce roku 2019 a nové začnou pracovat od 1. ledna 2020, a to za podmínky včasného a úspěšného uzavření všech právních formalit.