Česká PR agentura EMD Consultants pomůže firmě Sanaplasma s komunikací a PR. Sanaplasma je česká síť 11 odběrových center krevní plazmy, která je součást globální sítě BioLife firmy Takeda se sídlem v Japonsku. Agenturní tým bude mít na starost komplexní PR služby, včetně profilace tváří společnosti, interní komunikace, vztahů s influencery a pacientskými organizacemi a krizové komunikace. Prostřednictvím své partnerské agentury Momentum Communications poskytne novému klientovi tytéž služby i v Maďarsku.
Hlavní cílem komunikační kampaně je vybudování povědomí o přínosech a důležitosti krevní plazmy mezi potenciálními dárci. „Krevní plazma ani léky, jež se z ní vyrábějí, bohužel nemohou být vytvořeny uměle v laboratoři. Nicméně závisí na nich mnohé životy. Kampaň proto bude profilovat konkrétní dárce plazmy, jako inspiraci pro ostatní. V plánu je také spolupráce s influencery z řad známých osobností, kteří pomohou toto téma medializovat,“ přibližuje agentura.
„Pacienti po autonehodách, s popáleninami, při operacích, těhotné ženy i lidé se vzácnými onemocněními. Mnoho z nás se aspoň jednou ocitne v situaci, kdy je náš život závislý na darované krevní plazmě. A právě na osvětu těchto témat mezi veřejností a potenciálními dárci plazmy se zaměří PR kampaň pro společnost Sanaplasma. Mám velikou radost, že náš tým může využít své dlouholeté zkušenosti z oblasti zdravotnictví a farmacie, aby pomohl jedné z předních firem v oboru krevní plazmy a výroby léků z ní,“ uvedl Milan M. Deutsch, ředitel EMD.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
