V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Sanofi zdůrazňuje inovativní léčbu pro Čechy

Kampaň farmaceutické firmy připomíná běžné i vzácné nemoci a pokroky ve vývoji léčiv.

Farmaceutická firma Sanofi se v podzimní kampani profiluje jako partner na cestě zdraví. Čtenářům lifestylových časopisů a webů v inzerátech přibližuje jednotlivé terapeutické oblasti, v nichž působí. Připomíná při tom závažnost a dopady běžných onemocnění i vzácných diagnóz a zmiňuje pokroky ve vývoji léčiv. „Kampaní chceme poukázat na závažnost celé řady běžných i vzácných nemocí a zároveň demonstrovat, jak vysoce inovativní léčba těchto chorob může být dostupná pacientům v Česku,“ říká Libor Kytýr, ředitel komunikace Sanofi v Česku a na Slovensku.

Kampaň je rozdělena do sedmi tematických celků. Věnuje se cukrovce, chřipce, roztroušené skleróze, vzácným onemocněním, bolesti, kardiovaskulárním potížím i běžnému nachlazení. Jejím cílem je přitáhnout pozornost k otázce vlastního zdraví, možnostem prevence a důležitosti správného a včasného řešení zdravotních potíží. První vlna kampaně probíhá od září do prosince 2018.

Kampaň Sanofi v tisku

Kampaň Sanofi v tisku

Kampaň Sanofi v tisku

Kampaň Sanofi v tisku

Kampaň Sanofi v tisku

Kampaň Sanofi v tisku

Kampaň Sanofi v tisku

Kampaň Sanofi v tisku

Jsme váš partner na cestě zdraví

  • Značka: Sanofi
  • Klient: Sanofi
  • Kreativa: inhouse
  • Mediamix: tisk, online média
  • Trvání: září - prosinec 2018