Víc čtenářů díky webu chce pro svůj tištěný měsíčník o vaření získat vydavatelství Sanoma. Časopis mění název z Žena & kuchyně na Kuchyně.cz, poprvé takto vyjde ve středu 13. dubna.
„Nabídnout časopis ještě širšímu spektru čtenářů“ je hlavní důvod, proč se měsíčník přejmenoval. „Chceme magazín ještě více provázat se stejnojmenným dlouhodobě oblíbeným webem,“ uvedla marketingová manažerka titulu Michaela Holická.
Pilířem Kuchyně.cz na papíře i na internetu zůstává katalog receptů. V tištěné podobě inovuje i grafiku a přidává rubriky.
Web Kuchyně.cz měsíčně navštíví 83 tisíc lidí, měsíčník Žena & kuchyně loni kupovalo v průměru 35 tisíc lidí na číslo. Konkurují mu úspěšnější tituly Svět ženy Pošli recept (prodeje 474 tisíc) a Apetit (49 tisíc) vydavatelství Burda Praha, respektive Hachette Filipacchi 2000.