Týdeník pro ženy Vlasta vydavatelství Sanoma Media Praha mění od středy 27. února formát, přidává 8 stran a představí „ještě líbivější design“. „Chceme omladit cílovou skupinu: zaměříme se především na perspektivní kategorii žen ve věku 40 až 49 let,“ říká publisher titulu Petr Zavadil.
Sanoma hodlá papírovou verzi víc provázat s webem Vlasta.cz. „Proměnu doprovodí razantní kampaň, která proběhne v několika vlnách v televizi, rozhlase a na internetu včetně sociálních sítí,“ podotkl Zavadil.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval