
Nová Vlasta
Týdeník pro ženy Vlasta vydavatelství Sanoma Media Praha mění od středy 27. února formát, přidává 8 stran a představí „ještě líbivější design“. „Chceme omladit cílovou skupinu: zaměříme se především na perspektivní kategorii žen ve věku 40 až 49 let,“ říká publisher titulu Petr Zavadil.
Sanoma hodlá papírovou verzi víc provázat s webem Vlasta.cz. „Proměnu doprovodí razantní kampaň, která proběhne v několika vlnách v televizi, rozhlase a na internetu včetně sociálních sítí,“ podotkl Zavadil.

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Podcast Crunch startuje 4. prosince