Digitální agentura Fragile posiluje od února svůj management. Na nově vytvořenou pozici chief operations officer přichází Šárka Wagenknecht. Jako provozní ředitelka bude zodpovědná za klientský servis i za rozvoj nových obchodních příležitostí. Wagenknecht je absolventkou brněnské Masarykovy univerzitu. Celý profesní život působí v online marketingu, pracovala pro agentury OMD, Havas Media nebo Médea Interactive.
Fragile se nedávno stala kompletně součástí agenturní skupiny Knowlimits Jana Vidíma a výrazně navýšila obrat. S dynamickým růstem je spojena restrukturalizace, důraz na komplexnost služeb a inovace. „Vše už z větší části probíhá a posilování v rámci managementu je dalším důležitým krokem,“ uvádí Radim Pelánek, který řízení agentury převzal zhruba před třemi roky od jejího zakladatele Daniela Kafky.

Slovenská agentura Effectivity otevřela českou pobočku Effe Prague

Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky
