Satelitní platforma Skylink v Česku i na Slovensku mění od 1. května svůj vizuál. Mění se písmo v logu i grafický prvek, který ho doprovází. Obojí je inspirované kaleidoskopem, který má symbolizovat programovou pestrost platformy. Přibude slogan Radost pro všechny. Rebranding tak má Skylink i její mateřskou M7 Group posunout v komunikaci od technologií k emocím.
Změna je součástí rebrandingu celé zmíněné lucemburské skupiny M7, která Skylink provozuje, na všech jejích trzích v Evropě - kromě Česka a Slovenska v zemích Beneluxu (CanalDigitaal, TV Vlaanderen, TéléSat, Online.nl), Rakousku (HD Austria) a Německu (M7 Deutschland).
Na rebrandingu pro M7 pracovaly britská agentura Saffron a německý Havas. Redesign se odrazí v masivní reklamní kampani, která v Česku startuje s květnem. Jejím klíčovým sdělením je šíře a pestrost programové nabídky Skylinku. S televizí využije stanice skupiny Prima (na Slovensku to bude televize Joj), bude na venkovních nosičích, v tisku a také online.