Olympijský výbor a agentura Concept One dnes v pražském Veletržním paláci, v sídle Národní galerie, představil motivy chystaného oblečení české výpravy na olympijské hry v příštím roce v Londýně. Inspirováno je jedním z nejznámějších a nejdražších obrazů tuzemské historie, Amorfa - Dvoubarevná fuga Františka Kupky.
Každý sportovec pojede do Londýna s unikátním šátkem. Na každém bude stejný motiv obrazu Kupkovy Fugy, ale jiných 400 jmen fanoušků. Se spuštěním prodeje kolekce 9. prosince budou mít lidé šanci své jméno v prodejnách Alpine Pro nechat vepsat na šátek a následně sledovat, který olympionik odjede s jejich jménem na olympiádu.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli