
Public relations v Ogilvy od května řídí Václav Rambousek
PR oddělení Ogilvy v průběhu léta a podzimu – od srpna do listopadu – uspělo v několika výběrových řízeních a získalo do portfolia nové klienty z různých odvětví. V rámci dlouhodobé spolupráce se tak bude nově na českém trhu starat o PR a komunikaci pro Sazku, Burger King a Netflix.
Pod vedením Václava Rambouska, který se řízení PR v Ogilvy ujal letos v květnu, se zároveň završila transformace PR týmu strukturní, procesní i personální. „Od května jsme se s týmem prakticky nezastavili. V rovině nového byznysu jsme napnuli všechny síly a opřeli se do strategicky vybraných výběrových řízení, která byla dobře vypsaná, transparentní a kde nám i díky přístupu zadavatelů dávalo smysl stát se jejich komunikačním partnerem,“ říká Rambousek, který PR oddělení řídí v úzké spolupráci s Terezou Raidovou. Ta se na pozici head of PR Business podílí na strategických rozhodnutích o směřování týmu, supervizi klientských týmů i každodenní operativě.

Tereza Raidová
Sazka vypsala dvoukolové řízení na PR agenturu v srpnu a pozvala do něj tři subjekty. Spolupráce s Ogilvy PR odstartovala začátkem září a zaměřuje se hlavně na strategii komunikace a komunikační aktivity v korporátní i produktové linii. Úkolem bude komunikovat na primární cílovou skupinu s přesahem do generace Z, na niž chce Sazka víc cílit. Klíčovou součástí je komunikační podpora CSR a sponzoringových aktivit zaměřených především na oblast sportu. Agentura už mimo jiné komunikačně participovala na oznámení partnerství Sazky s bikerkou a olympijskou nadějí Ivetou Miculyčovou.
Předmětem spolupráce s řetězcem Burger King je hlavně korporátní a brandová komunikace témat jako rozšiřování restaurační sítě na českém trhu či kvalita produktu. Doplní ji produktová komunikace zaměřená na stálý sortiment i sezónní nabídky a produkty pro cílové skupiny různých preferencí včetně rostlinných alternativ. Ogilvy PR rovněž pro Burger King zajistí mediální servis a podle potřeby konzultace v rámci krizové komunikace. „Hledali jsme cesty, jak zefektivnit a zjednodušit způsob práce i komunikace s našimi agenturami. Dlouhodobě spolupracujeme s mediální agenturou Wavemaker ze skupiny WPP, proto jsme se rozhodli ke spolupráci napřímo oslovit agenturu Ogilvy,“ podotkl Filip Vostrý, marketingový manažer Burger Kingu v Česku.
Streamingová služba Netflix nového partnera na PR zvolila v rámci vícekolového výběrového řízení, spolupráce se rozbíhá nyní v listopadu, Ogilvy PR bude v kontaktu s regionálním týmem, který sídlí ve Varšavě a zastupuje i český trh. Kromě komunikačních kampaní na prioritní tituly z dílny Netflixu (třeba dramatická minisérie Griselda, očekávaný film Rebel Moon či nová série dramatu Bridgertonovi) bude Ogilvy zastřešovat korporátní komunikaci s cílem zapojovat Netflix do lokálního mediálního a veřejného dění, posilovat lokální media relations i vztahy s influencery a profilovat Netflix jako podporovatele českého filmového průmyslu.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
