Loterijní společnost Sazka rozvíjí své aktivity v oblasti udržitelnosti, společenské odpovědnosti a sponzoringu a rozšiřuje svůj tým. Jako specialistka CSR a udržitelnosti nastupuje Radka Seberová, která dřív působila ve společnosti Avast. Novým senior specialistou sponzoringu se stává Rudolf Reisner, bývalý brand manager AC Sparta Praha.
„Oba příchody souvisejí s ambicí Sazky rozšiřovat podporu komunit zejména v oblasti sportu, ale také s plánem být jasným leaderem v oblasti odpovědného hraní. Připravujeme řadu nových projektů. Vstupujeme také do oblasti nefinančního reportingu ESG,“ popisuje ředitel vnějších vztahů a udržitelnosti Petr Jonák.

Radka Seberová
Seberová poslední čtyři roky strávila ve společnosti Avast. V týmu Diversity & Inclusion se zaměřovala na spolupráci s neziskovými organizacemi, tvorbu mezinárodních awareness kampaní a podporu komunity zaměstnaneckých skupin. Předtím působila v oddělení marketingu, kde měla na starosti mezinárodní eventy a sponzorství. Během studií spoluzaložila neziskovou organizaci Minervo, která skrze workshopy pro širokou veřejnost podporovala vzdělávání sociálně znevýhodněných mladistvých. Ve své nové roli chce prohlubovat propojení CSR aktivit Sazky s jádrem samotného podnikání společnosti a zaměřit se na téma zodpovědného hraní a souvisejících aktivit. Druhým pilířem bude CSR v oblasti sportu, který Sazka tradičně podporuje. Radka bude rovněž koordinovat oblast nefinančního reportingu ESG.

Rudolf Reisner
Divizi vedenou Jonákem v Sazce doplní Reisner, který se v marketingu pohybuje sedm let. Naposledy působil ve fotbalovém klubu AC Sparta Praha, kde měl na starosti práci s klubovou vizuální identitou, koordinaci kampaní a spolupracoval také s oddělením CSR a péče o sponzory. Jako projektový manažer se podílel na komunikaci rebrandingu ACS. V Sazce chce stavět především na silné tradici společnosti na poli sportovního sponzoringu a zároveň brand modernizovat a profilovat Sazku jako zábavní, inovativní a odpovědnou společnost.
Sazka se chce v rámci svých ESG a sponzoringových aktivit zaměřit na vyhledávání mladých sportovních talentů a podporu sportu v lokálních komunitách a v regionech, přičemž nadále bude hrát stěžejní roli především cyklistika, se kterou je společnost spjatá. Veškeré sponzoringové aktivity by současně měly mít přesah do CSR – formou plnění snů potřebným nebo zapojením zaměstnanců v rámci firemního dobrovolnictví.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
