Praha hostila dvě konference o sociálních sítích: ve středu LinkedIn Summit, ve čtvrtek Instameet.

Sazka spustí vlastní věrnostní program Sazka Klub

Plastová karta věrnostního programu Sazka Klub

Plastová karta věrnostního programu Sazka Klub

Loterijní společnost Sazka ze skupiny KKCG Karla Komárka v květnu na trhu nabídne svůj nový věrnostní program Sazka Klub. Fungovat bude prostřednictvím klasické plastové karty, později i přímo v mobilní aplikaci Sazky. V rozhovoru pro Médiář to řekl ředitel marketingu Sazky Aleš Veselý. Program přinese výhody věrným zákazníkům, Sazce také pomůže o sázejících získat kontaktní údaje. Registrovat se do Sazka Klubu bude možné na kterémkoliv prodejním místě s terminálem Sazky.

„Vedle online sázení chceme usnadnit proces vsazení i zákazníkům v retailové prodejní síti – místo tradičního papírového tiketu si uloží svá oblíbená čísla na zákaznickou kartu, ať už fyzickou, nebo v rámci naší aplikace v mobilním telefonu. Prodejce tak pouze čtečkou načte kartu a zákazník má vsazeno,“ popsal hlavní funkcionalitu.

„Tím, že budeme mít na zákazníka kontakt, můžeme ho informovat o jeho výhře. Nehrozí tak situace, v níž hráč přehlédl výherní tiket s vyšší výhrou. Postupně budeme zavádět řadu dodatečných soutěží a promo akcí o atraktivní ceny, výhradně pro členy Sazka Klubu. Třeba exkluzivní losování o peněžní či věcné ceny – například hned na květen máme připravenou soutěž o milion korun. Šance na výhru je vzhledem k exkluzivitě soutěží pro klub vždy výrazně vyšší,“ doplnil Aleš Veselý. Loterijní firma má přitom na čem stavět: „V průběhu tří let jsme nasbírali víc než půl milionu zákaznických kontaktů.“

Jak ředitel marketingu také Médiáři řekl, Sazka se ve svém věrnostním programu soustředí na vlastní služby, nabídky externích prodejců v Sazka Klubu nechce: „Je spousta věrnostních programů, které nejsou úspěšné proto, že působí jako sleviště – banka třeba posílá slevové kupóny od drogerií po elektroniku. Touto cestou nechceme jít. Výhody budou primárně napojené na hraní či hráče.“ Pokud se v nabídce objeví něco mimo portfolio Sazky, bude to podle Veselého v podobě cen od některé jiné společnosti ze skupiny KKCG - například zájezd od cestovní kanceláře Fischer.

Celý rozhovor s Alešem Veselým přinese Médiář v průběhu května