Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Sazka uvádí operátora SazkaMobil, kampaň dělá Nydrle

Logo virtuálního mobilního operátora SazkaMobil

Logo virtuálního mobilního operátora SazkaMobil

Loterijní společnost Sazka skupiny KKCG spustí v následujících dnech kampaň na svého virtuálního mobilního operátora SazkaMobil, v síti Vodafonu. Chce pro něj získat statisíce zákazníků.

Jak Médiáři řekli manažeři Sazky na dnešní tiskové konferenci v obchodním domě Kotva, kampaň by měla stát desítky milionů korun a trvat několik týdnů. Kreativu pro Sazku vymyslela agentura Nydrle ze skupiny Kindred. Ústředním motivem je televizní spot s animovanou postavičkou Šťastné Simky ve scénce u psycholožky.

Kvůli publicitě v buvlárních médiích byli dnes představení služby přítomni Alexander Hemala, Libor Bouček, Jana Doleželová a Petra Minářová, firma lákala taky na Jiřího Bartošku. Souviset to má i s losováním nové doprovodné loterie SazkaMobil šance.