Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Sazka v březnu přidala na propagaci

Monitoring inzerce v českých médiích za březen 2014

Poletující míčky štěstí od Sazky byly vidět hodně

Poletující míčky štěstí od Sazky byly vidět hodně

Nejvíc peněz v médiích - měřeno ceníkovými cenami bez slev - utratil letos v březnu producent rychloobrátkového zboží Unilever. Meziročně výrazně vyšší inzertní aktivitu vykázala sázková kancelář Sazka. Přidala i ve srovnání s předchozím měsícem únorem. Letos totiž intenzivně propaguje Sportku a svého virtuálního mobilního operátora SazkaMobil. Trendy ve výdajích na reklamu ukazuje monitoring mediálních investic Admosphere.

TOP 10 ZADAVATELŮ DLE CENÍKOVÉ HODNOTY REKLAMNÍHO PROSTORU, 1. - 31. 3. 2014
zadavatel (vlastník značky) ceníková hodnota reklamního prostoru,
v Kč, zaokrouhleno
03/2014 03/2013 02/2014
Unilever ČR 116 186 100
Vodafone Czech Republic 105 - -
L’oréal Česká republika 89 83 99
Sazka sázková kancelář 83 - 47
Lidl Česká republika 77 87 72
Henkel ČR 64 - -
T-Mobile Czech Republic 63 73 -
Nestlé Česko 62 - 54
Hyundai Motor Czech 58 - 57
Procter & Gamble Czech Republic 55 174 63
- = inzerent nebyl v top 10.
Zdroj: Admosphere (monitoring internetu: SPIR-Mediaresearch, tv sledovanost: ATO-Mediaresearch). Jde o ceníkovou hodnotu reklamního prostoru v tisku, v televizi, v rozhlasu, online a na venkovních nosičích, do níž nejsou promítnuty slevy ani bartery. Skutečné výdaje mohou být nižší. Bez vlastní inzerce.
CENÍKOVÁ HODNOTA REKLAMNÍHO PROSTORU
01/13 01/14 +/- % 02/13 02/14 +/- % 03/13 03/14 +/- %
tv 1179 1658 +40,6 1598 2044 +27,9 2534 2653 +4,7
tisk 1061 920 -13,3 1111 1150 +3,6 1503 1377 -8,3
rádio 346 344 -0,5 377 437 +16,0 562 484 -13,9
online* 344 426 +24,0 419 408 -2,5 461 501 +8,8
kino 9 12 +29,1 15 12 -17,5 11 12 +8,1
celkem 2939 3360 +14,3 3519 4052 +15,1 5071 5027 -0,9
V milionech Kč, zaokrouhleno.
Zdroj: Admosphere (monitoring internetu: SPIR-Mediaresearch, tv sledovanost: ATO-Mediaresearch). Jde o ceníkovou hodnotu reklamního prostoru v tisku, v televizi, v rozhlasu, online a na venkovních nosičích, do níž nejsou promítnuty slevy ani bartery. Skutečné výdaje mohou být nižší. Bez vlastní inzerce.