Ve čtvrtek proběhla v sídle Microsoftu konference Content marketing 2017. Kromě Johna Wilperse zaujal Jakub Mařík z Bsnapu, svou typologií vlivných českých postav na Instagramu.

Sázková kancelář Victoria Tip posiluje marketing

Nový šéf, nové logo, nová kampaň, desetibojař Kajetán Čásenský jako ambasador značky a redesign všech poboček. Sázková kancelář Victoria Tip ohlašuje atak na místo trojky trhu.

Desetibojař Kajetán Čásenský v kampani Victoria Tip

Desetibojař Kajetán Čásenský v kampani Victoria Tip

Dalo by se to pojmenovat jako restart firmy. Victoria Tip, která působí na českém trhu dvanáct let a vždy patřila spíš k menším sázkovým společnostem, začíná aktivně cílit na nové sázkaře a chce se zviditelnit jako významnější hráč, než za jakého byla považována v minulosti. Změny souvisejí také s vytvořením nové struktury vedení společnosti, které obsadili noví lidé.

Ředitelem divize kurzových sázek společnosti Victoria Tip se tak stal Marek Mičkal, který dřív působil mimo jiné jako jednatel společnosti SportClient a především víc než deset jako marketingový ředitel Tipsportu. S jeho nástupem spojuje Victoria Tip výraznou marketingovou ofenzívu zahrnující kompletní změnu vizuálního stylu společnosti a systematické marketingové a PR aktivity, jimiž dá o sobě firma vědět navenek. Médiáři to popsal nový PR manažer firmy Jiří Nikodým.

Marek Mičkal

Marek Mičkal

Společnost tak představuje nové logo, které vytvořila agentura EuroAgency, a spouští redesign svých téměř tří set poboček po celé České republice. S těmito změnami se pojí i nový způsob registrace sázkařů a nová podoba webových stránek Victoria Tipu.

Nový web sázkové kanceláře Victoria Tip

Nový web sázkové kanceláře Victoria Tip

Na změny upozorňuje také televizní reklamní kampaň ve formě několika sponzorských vzkazů a jednoho reklamního spotu, které běží v televizní stanici ČT Sport. „Zvažujeme nasazení na kanálu Nova Sport a v České televizi,“ uvedl pro Médiář Nikodým. Kampaň připravuje agentura SportClient.

Desetibojař Kajetán Čásenský v kampani Victoria Tip

Desetibojař Kajetán Čásenský v kampani Victoria Tip

Tváří kampaně se stal desetibojař Kajetán Čásenský. Ten bude současně vystupovat jako „redaktor Victoria Tipu“ a pracovat na nejrůznějších textech spojených s touto společností. Čásenského navíc doprovází při všech aktivitách Victoria Tipu skupina dívek přezdívaných „Viktorky“, které mají dostat do světa sázek i ženský element a navíc jsou nositelkami nové firemní identity.

Na webu spuštěna sázkařská Victoria TV

Firma také spouští internetovou Victoria TV, videoplatformu nabízející jednak takzvané Studio šampionů zaměřené na doporučení sázkařům, jednak reportáže a rozhovory ze zákulisí sportu. Obsah Victoria TV zajišťuje firma podle Nikodýma interně ve spolupráci se zmíněnou společností SportClient.

„Chystáme speciál k mistrovství světa v hokeji, který nabídneme veřejnosti v pátek 24. dubna,“ zmínil aktuální projekt této „televize“ PR manažer Victoria Tipu. Rovněž součástí tohoto pořadu bude Studio šampionů.

Victoria Tip se rovněž stala novým partnerem fotbalového klubu Viktoria Plzeň, takže se propaguje na bannerech kolem hřiště (dodejme, že hlavním partnerem Viktoria Plzeň je její konkurent Synot, generálním partnerem tohoto klubu pak je Doosan Škoda Power).

Sázková kancelář Victoria Tip se v oblasti kurzových sázek zaměřuje především na fotbalovou Ligu mistrů a další evropské národní ligy (anglickou, německou, španělskou a další), ale sázkových příležitostí podle ní přibývá. „Víc než dřív se zaměříme na tenis, kde se hodně sází, a na hokej,“ uvádí Nikodým. Méně se spojuje se dvěma stěžejními českými sportovními soutěžemi, ty totiž nesou v současnosti jména jejich hlavních konkurentů: ve fotbale se hraje Synot liga, v hokeji Tipsport liga. 

Právě Synot je podle všech indicií společností, na jehož pozici Victoria Tip svou současnou marketingovou aktivitou cílí. Čelní pozice Fortuny a Tipsportu může atakovat jen ztěží, ale Synot představuje výzvu.