Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Oscarový filmař Bo točil na Točníku, pro Visu

Koně, ozbrojence a kulisu skutečného středověkého hradu ukáže nová reklama platebních karet Visa od Armanda Bo, scenáristy filmu Birdman. Spot vznikal v produkci Bistro Films.

Režisér Armando Bo.

Režisér Armando Bo, čerstvý spoludržitel Oscara za scénář k filmu Birdman

Režisér a scenárista Armando Bo, letošní držitel Oscara za scénář k filmu Birdman, natáčel v České republice den po Velikonocích nový mezinárodní spot pro společnost Visa. Spot pro značku platebních karet vznikal pod taktovkou brazilské agentury Almap BBDO a produkovala ho režisérova vlastní společnost Rebolucion. Z české strany zajišťovala produkční servis společnost Bistro Films. Médiář o tom informoval majitel Bistra Jiří Ptáček.

Nový mezinárodní spot Visa se odehrává v kulisách středověké bitvy

Nový mezinárodní spot Visa se odehrává v kulisách středověké bitvy

Děj reklamy zachycuje středověkou bitvu a natáčel se v exteriérech středočeského hradu Točník a jeho bezprostředního okolí. Spot vznikal ve třech jazykových mutacích a je primárně určen pro Latinskou Ameriku a Mexiko. Šlo už o několikátou spolupráci partnerských produkcí Bistro Films z Česka a Rebolucion z Argentiny.

Produkční tým nové reklamy

Produkční tým nové reklamy

Na Točníku se netočilo poprvé

Hrad Točník je často využívanou filmovou kulisou.

Hrad Točník je často využívanou filmovou kulisou

Hrad Točník je populární českou filmovou lokací, mezi jeho hlavní přednosti se řadí krátká vzdálenost od Prahy a jednoduchá dostupnost, dále zachovaný autentický vzhled pozdně středověkého hradu a konečně situování stavby na volném horizontu bez rušivé zástavby v okolí.

Opakovaně jej využívají také reklamní tvůrci, vznikl zde třeba vánoční spot pro Škodu Auto z roku 2009, při němž se malý chlapec přenese v mysli do vánočního Betlému, v němž „ožijí“ nejenom tradiční betlémské postavy, ale také jeho model vozu Fabia. Spot natočil režisér Tomáš Mašín podle scénáře agentury Leagas Delaney právě na Točníku, který si „zahrál“ oživený Betlém. Škoda Auto tuto reklamu nasadila opakovaně při několikerých vánočních svátcích.