Režisér a scenárista Armando Bo, letošní držitel Oscara za scénář k filmu Birdman, natáčel v České republice den po Velikonocích nový mezinárodní spot pro společnost Visa. Spot pro značku platebních karet vznikal pod taktovkou brazilské agentury Almap BBDO a produkovala ho režisérova vlastní společnost Rebolucion. Z české strany zajišťovala produkční servis společnost Bistro Films. Médiář o tom informoval majitel Bistra Jiří Ptáček.
Děj reklamy zachycuje středověkou bitvu a natáčel se v exteriérech středočeského hradu Točník a jeho bezprostředního okolí. Spot vznikal ve třech jazykových mutacích a je primárně určen pro Latinskou Ameriku a Mexiko. Šlo už o několikátou spolupráci partnerských produkcí Bistro Films z Česka a Rebolucion z Argentiny.
Na Točníku se netočilo poprvé
Hrad Točník je populární českou filmovou lokací, mezi jeho hlavní přednosti se řadí krátká vzdálenost od Prahy a jednoduchá dostupnost, dále zachovaný autentický vzhled pozdně středověkého hradu a konečně situování stavby na volném horizontu bez rušivé zástavby v okolí.
Opakovaně jej využívají také reklamní tvůrci, vznikl zde třeba vánoční spot pro Škodu Auto z roku 2009, při němž se malý chlapec přenese v mysli do vánočního Betlému, v němž „ožijí“ nejenom tradiční betlémské postavy, ale také jeho model vozu Fabia. Spot natočil režisér Tomáš Mašín podle scénáře agentury Leagas Delaney právě na Točníku, který si „zahrál“ oživený Betlém. Škoda Auto tuto reklamu nasadila opakovaně při několikerých vánočních svátcích.