Agentury Konektor a PR.Konektor uspořádaly další ze série setkání Schodiště pro vysokoškolské studenty o lidské kreativitě. Tentokrát se představil strategický partner a investor odborného webu o médiích a marketingu Médiář Michal Bařina, který je zároveň jednatelem společnosti Global Marketing.
Kdo je Michal Bařina
Michal Bařina má za sebou více než dvacet let zkušeností v oblasti marketingu a řízení firmy. Během studia práv dostal nabídku majitelů významného podniku zahraničního obchodu k účasti na projektu založení společnosti a výstavby továrny na balenou kojeneckou vodu Fromin. Během prvního roku působení se stal jednatelem a generálním ředitelem zmíněné firmy. Bařina zde kromě zkušeností s řízením firmy a tvorbou marketingových strategií pro jednotlivé značky získal i řadu cenných obchodních kontaktů v oblasti nápojového průmyslu a retailu.
V roce 1998 se svojí ženou Ivanou založil marketingovou firmu Global Marketing. Mezi prvními zákazníky byl obchodní řetězec Julius Meinl a jeho dodavatelé. Zpočátku se firma věnovala hlavně instore marketingu a outsourcingu, postupem času se rozšiřovala o analýzy cenového srovnání, monitoringy a zpracování dat. Dnes má Global Marketing víc než sto klientů a rozsáhlé portfolio služeb napříč maloobchodním trhem. Kromě Česka působí i na Slovensku, aktivity postupně rozšiřuje do Rakouska, Německa či Velké Británie. V roce 2016 připravuje vstup na polský trh.
Loni Michal Bařina společně s chotí otevřeli konferenční prostory Global Centrum a majetkově vstoupili do Médiáře. S rodinou se Bařina aktivně věnuje i současnému výtvarnému umění, provozuje webovou galerii Současná grafika a připravuje kamennou galerii v prostorách Global Centra.
Akce proběhla ve středu 11. listopadu 2015 od 18 hodin v prostorách agentur Konektor a PR.Konektor na náměstí Republiky v Prazel, opět za mediální podpory Médiáře. Jeho šéfredaktor Ondřej Aust zase moderoval.
Videozáznam

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
