Průvodce po dobrém jídle Scuk získal firemní profil na lokační sociální síti Foursquare, údajně jako vůbec první značka v ČR. „Tvrzení o prvenství opíráme o pečlivý průzkum českého internetu a dotaz na Twitteru, kdy nikdo z 1100 followerů Scuku nevyvrátil, že bychom byli první,“ upřesnila za Scuk Michaela Gregorová.
Průvodce provozovaný food blogerem Martinem Kucielem, který si říká pan Cuketka, se bude na Foursquare věnovat tipům na dobrá místa, kde se dá dobře najíst nebo nakoupit. Prostor v krátkých doporučeních budou vyplňovat prověřené speciality podniku a nejlepší nákupní tipy, které doporučili Scukaři ve svých recenzích. Každý tip také obsahuje přímý odkaz na Scuk s detailem podniku a jeho hodnocením.
Takzvané „brand profiles“ na Foursquare umožňují značkám sdílet tématické tipy k určitým místům, které mohou propojit se svým obsahem. Foursquare spustilo tuto možnost pro firmy 11. ledna.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
