
Václav Pavelka je zakladatelem a řídícím partnerem agentury Native PR
Sdružení výrobců pěnového polystyrenu EPS ČR si jako svého partnera pro služby v oblasti public relations opět vybralo agenturu Native PR Václava Pavelky. Letos si tak oba subjekty připomenou už 15 let vzájemné spolupráce. Strategickým úkolem agentury je komunikační kampaň, která dlouhodobě podporuje snižování energetické náročnosti budov a posiluje vnímání polystyrenu jako nejvhodnějšího izolačního materiálu pro zateplení. Spolupráci bude mít za agenturu na starosti Jana Bartáková. Klient smlouvu prodloužil už pošesté.
„Výběrového řízení, které opakujeme každé tři roky, se účastnilo několik předních agentur a prezentovali velmi kvalitní návrhy. Native se podařilo spojit hlubokou znalost naší problematiky a potřeb s novým elánem a nápady, jak komunikaci rozšířit o nové prvky. Důležitá je pro nás i jejich expertíza v oblasti lobbyingu, kterou využijeme v aktuální snaze o prosazení změn požární normy,“ přiblížil Pavel Zemene, předseda Sdružení EPS ČR.

Předseda sdružení EPS ČR Pavel Zemene
Native PR tak potvrzuje svoji silnou pozici v servisu pro profesní svazy a asociací. Agentura v minulosti pracovala pro Českou bankovní asociaci, Český svaz pivovarů a sladoven či Asociaci inovativního farmaceutického průmyslu.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
