
Pavel Zemene
Sdružení EPS ČR zastupující zájmy výrobců pěnového polystyrenu v Česku si pro další spolupráci v oblasti strategického poradenství a PR už popáté vybralo Native PR. Spolupráce začala v roce 2006, nová, tříletá smlouva prodlouží partnerství na celkem 15 let. Sdružení dlouhodobě podporuje snížení energetické náročnosti budov v Česku a usiluje o vnímání polystyrenu jako ideálního izolačního materiálu pro zateplení budov. „Pokračování spolupráce nám zajistí kontinuitu naší osvětové kampaně,“ uvedl Pavel Zemene, předseda Sdružení EPS ČR, fungujícího v roce 1998.
Native PR v Česku působí od roku 1993 a je jedním ze zakládajících členů české Asociace public relations agentur (APRA). Dalšími klienty Native PR z řad svazů a asociací jsou například Česká bankovní asociace, Český svaz pivovarů a sladoven či Asociace inovativního farmaceutického průmyslu.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
