
Martin Šebesta
Novým členem širšího vedení agenturní skupiny Knowlimits je od července Martin Šebesta. Bude zastávat pozici chief digital officer a má tak být zodpovědný za veškeré digitální aktivity napříč skupinou Knowlimits. „Martinův příchod je pro nás po akvizici Fragile dalším strategickým pilířem v rámci rozvoje digitálních aktivit a služeb,“ uvedl Martin Kurzweil, člen představenstva Knowlimits Group.
„Potenciál rozvoje vidím v synergiích v rámci skupiny,“ podotkl Šebesta. Ten od roku 2016 až do konce loňska působil v pozici managing directora nákupní divize Omnicom Media Group. V letech 2016 až 2019 byl členem představenstva mediální agentury PHD téže skupiny a současně v letech 2017 až 2020 i členem představenstva OMD Czech. Do Omnicom Media Group nastupoval v říjnu 2010 jako vedoucí digitálního oddělení nákupní divize, od roku 2014 pak vedl rozšířené oddělení printu a digitalu.
Začínal v roce 2002 jako specialista na nestandardní reklamní formáty ve společnosti NetCentrum, kde se o dva roky později stal zástupcem obchodního ředitele a poté ředitelem pro inzerci. Po vzniku Centrum Holdings tam byl až do roku 2010 obchodním ředitelem.
Dlouhodobě se angažuje v profesním Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR), kde stál mimo jiné i v čele jeho metodologické komise a v letech 2008 až 2020 byl členem výkonné rady, několik let i místopředsedou.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
