Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Šebková přešla z L’Oréalu do Artspeak PR

Natálie Šebková

Natálie Šebková

Do agentury Artspeak PR na post PR specialistky přišla z pozice social media & community managera ve společnosti L’Oréal Natálie Šebková. Navazovat bude na své předchozí zkušenosti s infuencer marketingem v L’Oréalu i na praxi v módním sektoru z dlouhodobé stáže u značky Odivi. Dál se bude věnovat klientům agentury z oblasti módy, jako jsou Bohempia, Imreczeova nebo obchodní síť Nila.

Artspeak je butiková agentura, která se od roku 2014 věnuje komunikaci pro klienty z oblasti designu, architektury, umění a módy. Specializuje se na media relations, influencer marketing, digitální marketing a nově i art management.