Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Seen Media dělá pro Head, tváří značky je Forejtek

Jonáš Forejtek a Vojtěch Milko

Tenista Jonáš Forejtek a Vojtěch Milko, výkonný ředitel BHMW

Prodejce sportovního vybavení Head si na komunikaci v Česku vybral agenturu Seen Media PR bývalé novinářky Zlaty Biedermannové. Ta se od nového roku se o veškerou mediální komunikaci dceřiné firmy rakouské značky, která tu prodává kompletní tenisové, lyžařské a snowboardové vybavení a vyrábí zde lyže a lyžařskou obuv. Jejím ředitelem pro Česko je Vladimír Staněk a reklamní tváří nápojů značky Head se nově stal mladý tenista Jonáš Forejtek.

Nápoje Head vyrábí v licenci česká společnost BHMW, která též stáčí pitné lázeňské prameny Bílinská kyselka, Zaječická hořká a Rudolfův pramen. Divize BHMW s názvem Head Drinks podporuje HC Sparta Praha, Bílinská kyselka sponzoruje Vervu Litvínov a FK Teplice. Forejtek má být součástí většiny marketingových aktivit Head Drinks pro rok 2020. Zároveň prodloužil smlouvu přímo s firmou Head, která ho bude sponzorovat další tři roky a on bude hrát s jejími raketami.