
Zlata Biedermannová je zakladatelkou a majitelkou Seen Media PR. Foto: Stephanie Kristl
Nakladatelský dům Grada, jehož součástí je i knižní značka Metafora, i tento rok svěřila PR komunikaci agentuře Seen Media PR Zlaty Biedermannové. Agentura se stará o všechny knižní tituly značky Metafora, která se jich letos chystá vydat téměř 70. Strategickým úkolem agentury je dlouhodobá PR kampaň posilující image značek Metafora a Grada a jejich titulů. „Každoročně zvedáme počet titulů, které vydáváme, a na trhu je čím dál těžší jednotlivé tituly prosadit. Míříme s nimi nejen do printů, rozhlasu, televize, ale i na online, který velmi posiluje,“ říká Magdalena Feldeková, šéfredaktorka Metafory. Značka funguje od roku 1990, Grada ji koupila před dvěma lety.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR

Leoš Mareš slaví 25 let na Evropě 2. Chce vydržet do roku 2047
