
Zlata Biedermannová je zakladatelkou a majitelkou Seen Media PR. Foto: Stephanie Kristl
Nakladatelský dům Grada, jehož součástí je i knižní značka Metafora, i tento rok svěřila PR komunikaci agentuře Seen Media PR Zlaty Biedermannové. Agentura se stará o všechny knižní tituly značky Metafora, která se jich letos chystá vydat téměř 70. Strategickým úkolem agentury je dlouhodobá PR kampaň posilující image značek Metafora a Grada a jejich titulů. „Každoročně zvedáme počet titulů, které vydáváme, a na trhu je čím dál těžší jednotlivé tituly prosadit. Míříme s nimi nejen do printů, rozhlasu, televize, ale i na online, který velmi posiluje,“ říká Magdalena Feldeková, šéfredaktorka Metafory. Značka funguje od roku 1990, Grada ji koupila před dvěma lety.

Apolena Rychlíková odchází z Alarmu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média
