Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Seen Media si k 15 letům změnila vizuální identitu

Nová vizuální identita komunikační agentury Seen Media od studia La Taupe

Nová vizuální identita komunikační agentury Seen Media od studia La Taupe

Nová vizuální identita komunikační agentury Seen Media od studia La Taupe

Nová vizuální identita komunikační agentury Seen Media od studia La Taupe

Nová vizuální identita komunikační agentury Seen Media od studia La Taupe

Nová vizuální identita komunikační agentury Seen Media od studia La Taupe

PR agentura Seen Media bývalé novinářky a rozhlasové reportérky Zlaty Biedermannové se při příležitosti letošních 15 let existence rozhodla kompletně změnit vizuální identitu. Novou tvář agentury připravilo kreativní studio La Taupe.

Zlata Biedermannová

Zlata Biedermannová

„La Taupe pro nás vyrobil nové logo, web, vizitky a veškeré materiály. Vše doplnily fotografie fotografky Stephanie Kristl, se kterou spolupracujeme řadu let,“ přiblížila Biedermannová.

Nové logo agentury Seen Media od studia La Taupe

Nové logo agentury Seen Media od studia La Taupe

Její agentura zastupuje převážně české firmy jako Bohemia Healing Marienbad Waters, daňovou a účetní kancelář Connect Economic Group, nakladatelství Grada a Metafora, mezinárodní hudební festival Bach for All, fyzioterapeutickou kliniku Spinezio či herečku Dominiku Býmovou.

„Naším novým klientem je síť Alzheimercentrum. Zapadá do konceptu klientů, které zastupujeme a kterým tvoříme mediální komunikaci na klíč,“ doplňuje majitelka a ředitelka agentury. Ta své zkušenosti z Českého rozhlasu či Impulsu zúročuje společně s kolegyní Juditou Matyášovou už několik let při vedení workshopů Proč o vás novináři nepíšou aneb jak na kvalitní PR.