Ne 430 tisíc, ale zhruba jeden milion korun stálo vytvoření loga a nového grafického designu České televize. Podle ČTK to na středeční schůzi Rady ČT řekl generální ředitel veřejnoprávního média Petr Dvořák. Reagoval tak na výzvu radního Radka Mezuláníka, aby mu předložil rozpočet nákladů souvisejících právě s pořízením a přechodem na novou značku.
Při uvedení korporátního loga a chystaného návazného designu ČT od Studia Najbrt Dvořák v dubnu oznámil, že toto přijde na 430 tisíc Kč. Nepočítal v to ale například náklady na nové písmo TV Sans. Další interní peníze padnou na postupnou implementaci nové značky na materiály a předměty ČT.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval