Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Šéf ČT upravuje dřívější informace: nový design včetně loga vyšel na 1 milion Kč

Ne 430 tisíc, ale zhruba jeden milion korun stálo vytvoření loga a nového grafického designu České televize. Podle ČTK to na středeční schůzi Rady ČT řekl generální ředitel veřejnoprávního média Petr Dvořák. Reagoval tak na výzvu radního Radka Mezuláníka, aby mu předložil rozpočet nákladů souvisejících právě s pořízením a přechodem na novou značku.

Při uvedení korporátního loga a chystaného návazného designu ČT od Studia Najbrt Dvořák v dubnu oznámil, že toto přijde na 430 tisíc Kč. Nepočítal v to ale například náklady na nové písmo TV Sans. Další interní peníze padnou na postupnou implementaci nové značky na materiály a předměty ČT.