Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Šéfem Aitomu se stal Provazník, střídá zakladatele

Jakub Provazník

Jakub Provazník

Do vedení digitální agentury Aitom nastupuje Jakub Provazník, na postu generálního ředitele tak střídá Pavla Housera, který vedl firmu 10 let. Houser a také Tomáš Odl, kteří Aitom založili a rovnými díly vlastní, zůstanou v agentuře. Houser se bude dál starat o strategická partnerství a finance, Odl povede oddělení vývoje. Provazník dřív pracoval jako obchodní zástupce agentury Extra-web (dnes Critical Digital Works), poté jako projektový manažer v Netservisu. V Aitomu dosud působil jako obchodní ředitel, práci šéfa celé firmy přebíral postupně poslední tři měsíce. “Rád bych, aby Aitom i nadále byl synonymem poctivého webového řemesla,” plánuje.