Šéfem brandu Heureka Group je Jiří Struk z Pepsi

Nový group head of brand Heureka Group přichází z PepsiCo, dělal i pro Maxxium či Sony.

Jiří Struk

Jiří Struk

Brand marketing skupiny Heureka Group vede od července Jiří Struk. V čele týmu o 23 lidech má pokračovat ve sjednocování a posilování značky skupiny jako evropského lídra a internetového tržiště. Do pozice group head of brand Heureka Group Struk přichází z PepsiCo, kde čtyři roky zodpovídal za marketingové aktivity mezinárodních značek napříč Evropou. Dřív působil ve společnostech Maxxium či Sony.

Heureka Group sdružuje online nákupní rádce a cenové srovnávače na devíti trzích střední a východní Evropy (Česko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko a Bosna), skupinu vlastní PPF, EC Investments a Rockaway Capital. Heureka Group letos na jaře představila novou firemní identitu včetně tří nových značek pro B2B.