
Jiří Struk
Brand marketing skupiny Heureka Group vede od července Jiří Struk. V čele týmu o 23 lidech má pokračovat ve sjednocování a posilování značky skupiny jako evropského lídra a internetového tržiště. Do pozice group head of brand Heureka Group Struk přichází z PepsiCo, kde čtyři roky zodpovídal za marketingové aktivity mezinárodních značek napříč Evropou. Dřív působil ve společnostech Maxxium či Sony.
Heureka Group sdružuje online nákupní rádce a cenové srovnávače na devíti trzích střední a východní Evropy (Česko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko a Bosna), skupinu vlastní PPF, EC Investments a Rockaway Capital. Heureka Group letos na jaře představila novou firemní identitu včetně tří nových značek pro B2B.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
