Pozor: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí, ve 12.

Šéfem Marketing & Media je Fér, Rožánek na webu

Ondřej Fér

Ondřej Fér

Majitelé PR agentury Bison & Rose Vladimír Bystrov a Roman Šmíd provedli půl roku po akvizici oborového týdeníku Marketing & Media změny v jeho podobě i vedení. Koncem června se časopis představil v nové grafice od Studia Marvil, nyní se mění šéf redakce. Novým šéfredaktorem bude Ondřej Fér, dosavadní redaktor magazínu Infolab v Czech News Center a předtím mimo jiné šéfredaktor časopisu Faktor S v Empresa Media.

Dosavadní šéfredaktor Filip Rožánek, který magazín řídil od července 2015, má mít na starosti online aktivity (kromě webu také live streamy, online reportáže, newslettery a vlastní aplikaci), v nově zřízené funkci šéfredaktora digitálního obsahu. Oba budou zodpovídat přímo Bystrovovi a Šmídovi, jako majitelům firmy Forum Media, v níž časopis vychází.

„Mým hlavním cílem je rozšířit záběr časopisu směrem ke světu byznysu,“ říká Fér. V redakci dál jsou Jiří Hořčica jako zástupce šéfredaktora, Jan Klika a Martina Vincencová. „Filip se velmi zasloužil o to, aby přechod časopisu od bývalého vydavatele byl co nejhladší. Je to ale novinář, který se narodil pro nová média, a my chceme, aby se mohl naplno věnovat vybudování digitální platformy,” doplnil Šmíd.