Šéfem marketingu a komunikace Košík.cz je Jan Vašíček z Globusu 

Marketing online supermarketu má po roce nové vedení, Vašíček střídá Markétu Moreno.

Jan Vašíček

Jan Vašíček

Do online supermarketu Košík.cz přišel na pozici marketing director Jan Vašíček. Střídá Markétu Moreno, která se pozice ujímala před rokem. Vašíček dosud působil jako ředitel brand marketingu maloobchodního řetězce Globus. V Globusu pracoval tři roky na několika marketingových pozicích, na starosti tam měl celé offline i online oddělení a zodpovídal za kompletní korporátní identitu. Předtím řídil značku jako šéf online oddělení v pojišťovně Direct, zkušenosti s online marketingem sbíral i jako seniorní account manager v agenturách Adexpres či H1.cz.

Jeho mise v Košíku vyplývá z probíhající expanze služby v Česku. Košík se vrátil do desítek moravských měst, rozšiřuje své pokrytí v těch stávajících a mění svou propozici. Nově chce být vnímán jako místo k nejvýhodnějším nákupům i pro ty, co doposud upřednostňují kamenné prodejny.

Vašíček se bude v komunikaci opírat o nově restrukturalizovaný interní tým. Komunikace se má zaměřit na lepší prezentaci dostupných cen a akčních nabídek zákazníkům na míru, rozvíjející se služby klubu Benjamínek pro rodiče s dětmi nebo programu Plná péče, který seniorům a hendikepovaným nabízí dotované potraviny.