Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Šéfem marketingu Mafry je Strýček z Novy

Kateřina Jelínková se bude věnovat výhradně distribuci.

Jakub Strýček. Foto: TV Nova

Jakub Strýček. Foto: TV Nova

Ředitelem marketingu mediálního domu Mafra je od 20. října Jakub Strýček. Přišel z televize Nova, kde pracoval jako senior brand manager. Dosavadní ředitelka distribuce a marketingu Mafry Kateřina Jelínková se bude plně věnovat distribuci. „Mafra posílila a v rámci svého portfolia bude posilovat o nové produkty. Proto je nutné se víc zaměřit na marketingovou strategii,“ uvedl předseda představenstva Štěpán Košík.

Strýček působil od roku 2008 jako online marketing manager ve zpravodajské agentuře Mediafax. Do sesterské Novy přešel v roce 2010 jako brand manager nových médií (portály TN.cz, Nova.cz, Doma.cz, Krásná.cz, Voyo.cz). Od roku 2011 pak zodpovídal za komplexní strategii značek televizní skupiny.